دانشگاههای اتریش و هزینه تحصیل بسیار کمتر در این کشور در مقایسه با دیگر کشور های اروپایی مانند انگلیس ,آلمان و ….. ، از جمله عواملی هستند که در کنار موقعیت خوب این کشور متقاضیان تحصیل در خارج از کشور را به این امر ترغیب می‌کنند.
گروه وکلای اندیشه پویان با تجربه ی چندین ساله در اعزام دانشجویانی که بدنبال آینده ای روشن هستند فعالیت گسترده، حرفه‌ای و مشخصی در اعزام دانشجویان به اتریش دارند که با توجه به درخواست های متعدد، شرایط ویژه ای را برای دانشجویان عزیز به ویژه فارغ التحصیلان دانشگاه های آزاد و علمی کاربردی برای اخذ ویزای تحصیلی اتریش فراهم دیده است .
اگرشما نیز رویای تحصیل در کشور رشته کوههای آلپ، کشور احاطه شده در میان صنوبر های تنومند صد ساله و کوههای شکوهمند و سفیدپوش، زادگاه پدر روانشناسی مدرن، زیگموند فروید و مهد تاریخ کهن فوق العاده غنی رم باستان را در سر می پرورانید؟! می توانید با بهره گیری از کادر وکلای مجرب موسسه اندیشه پویان برای دستیابی به این هدف و رسیدن به کشور مقصد سرعت ببخشید.
اتریش انتخابی ایده آل برای ادامه تحصیل در خارج از کشور (بویژه اروپا) است. اکثریت قریب به اتفاق دانشجویان خارجی با هر ملیتی در مدت کوتاهی با آداب و رسوم این کشور انس می گیرند. با تحصیل در این کشور علاوه بر آنکه می توانید افق فکری خود را به عنوان یک دانشجو گسترش دهید بلکه می توانید از گذشته بیاموزید و در عصر حاضر کنکاش کنید.
مهم ترین نکته ای که برای تحصیل در اتریش باید بدانید این است که زبان تدریس ۹۰% دانشگاه های اتریش به زبان آلمانی ۱۰% دیگر به زبان انگلیسی تدریس می شوند.
اما در رابطه با برخی از شرایط تحصیل در اتریش می بایست به نکته اشاره کرد که دوستانی که تمایل به تحصیل در اتریش در هر رشته ای دارند می بایست در همان رشته مورد نظر در کشور خودشان مشغول تحصیل باشند بطورکلی شما باید دانشجوی یک مقطع باشید و یا مقطعی را به پایان رسانده باشید تا برای همان مقطع درخواست پذیرش دهید.
لیست رشته های دانشگاه وین :
علوم ارتباطات
علوم محیط زیست
زبان انگلیسی و زبانشناسی
اقتصاد شرق آسیا و جامعه
علم اقتصاد
گیاه شناسی
محیط زیست و اکوسیستم
مولکولی میکروبیولوژی، اکولوژی میکروبی و Immunobiology







رشته های مورد نظر برای ادامه تحصیل:

مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد

تاریخ باستان و مطالعات کلاسیک/ زیست شناسی / مدیریت کسب و کار / کسب و کار انفورماتیک/ شیمی / علوم کامپیوتر / علوم زمین / باستان شناسی / اقتصاد / آموزش و پرورش / مردم شناسی اروپا/ مطالعات / جغرافیا / مطالعات آلمان / تاریخ هنر و معماری / مدیریت کسب و کار بین المللی / زبان شناسی / رسانه های جمعی و علوم ارتباطات / ریاضیات / هواشناسی / موسیقی شناسی / علوم تغذیه / داروسازی / فلسفه / علوم سیاسی / پیش از تاریخ و باستان شناسی تاریخی / روانشناسی / اجتماعی و فرهنگی انسان شناسی / جامعه شناسی / علوم ورزشی / آمار / مطالعات رسانه تئاتر، فیلم / ادبیات و فرهنگ / انسان شناسی / زبانشناسی کاربردی / مطالعات عربی / نجوم / گیاه شناسی / کارتوگرافی و علوم اطلاعات جغرافیایی / شیمی / زیست شناسی حفاظت و مدیریت تنوع زیستی / علوم ارتباطات / علوم محاسباتی / زبان و زبان شناسی انگلیسی / علوم محیط زیست / مطالعات اسلامی / فیزیک / و ...


خدمات ارائه شده در این پکیچ کامل:
1. پذیرش دانشگاهی + وقت سفارت اتریش
2. خوابگاه
3. ویزای دانشجویی
4. ما دراتریش افتخار داریم تا بهترین سرویسها را به شرح ذیل جهت رفاه و اطمینان بیشتر هموطنان ارائه نماییم که شامل :
ترانسفر فرودگاه / پیگیری خوابگاه و تحویل خوابگاه / سیم کارت / ثبت نام پلیس / باز کردن حساب بانکی / ثبت نام دانشگاه و معرفی / ثبت نام کلاس زبان و معرفی /بیمه دانشجویی
کارت اقامت یکساله


نکته : پرداخت هزینه ها به صورت مرحله ای بوده که به نسبت پیشرفت کار پرداخت می شود.

موسسه با بررسی و شناخت دقیق نیازهای متقاضیان بهترین شرایط ممکن را برای متقاضیانی که قصد تحصیل در اتریش و سایر کشورها را بوجود می آورد ما می دانیم که تصمیم تحصیل در خارج از کشور تصمیمی مهم و سرنوشت ساز می باشد و به همین دلیل تمامی تلاش ما ارائه خدمات به بهترین شکل ممکن و بالاترین کیفیت خواهد بود امیدواریم که بتوانیم در این تصمیم مهم همراه شما باشیم.

متقاضان عزیز برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با آدمین موسسه در تلگرام با آی دی infoandishepuyan@ و یا شماره 09359740082 در ارتباط باشند.