یک فرصت استثنایی برای مهاجرت به کانادا برای افراد با مدرک دیپلم فنی معتبر!

کانادا با داشتن سیستم مکانیزه در زمینه مهاجرت و با برنامه ریزی دقیق و هدفمند به دنبال جذب نیروی کار ماهر است تا تکنیک و یا مهارت های حرفه ای آنها باعث پیشرفت و رونق اقتصادی این کشور گردد.   

در دنیای امروز برای جویندگان کاری که تا کنون در یکی از کشورهای جهان سوم می‌زیسته‌اند و قصد مهاجرت به کشوری پیشرفته دارند امکانات کمی وجود دارد تا بتوانند کار کنند و زندگی خوبی داشته باشند. اما تنها برخی کشور ها نظیر کانادا از طریق برنامهٔ مهاجرت سازمان یافته به طور علنی ارائه گر این امکانات هستند!
حالا وکلای موسسه اندیشه پویان با توجه به تجربه و سابقه خود در این زمینه اقدام به فراهم آوردن شرایط مهاجرتی ویژه ای برای افراد دیپلمه با مدرک معتبر فنی حرفه ای هستند نموده است.
شما به عنوان یک مهاجر در کشور کانادا می‌توانید زندگی راحت و قانونی داشته باشید.  کانادا یکی از کشور های ست که بالاترین رتبهٔ استاندارد جهانی حتی بالاتر از آمریکا و خیلی از کشور های اروپایی را دارد.

 


مهاحرت به کانادا

 

کسانی که در تلاش برای کسب اقامت کانادا هستند آگاه باشند که،کانادا به هزاران نیروی کار ماهر بخصوص در رشته های فنی در  طول ده سال آینده نیاز دارد،این به 2 دلیل عمده می باشد:
1- اقتصاد محکم و رو به رشد کانادا.
2- وجود افراد بسیاری که بالای 65 سال دارند و نیروی کار جوان جایگزین برایشان وجود ندارد.

متقاضیان این برنامه باید حداقل 4 شرط زیر را داشته باشند:  
1. حداکثر سن 35 سال
2-پنج سال سابقه کار داشته باشد.
3. گذراندن دوره یک ساله (600 ساعته ) فنی و حرفه ای وزارت کار و دارای دانش کافی در زمینه مورد نظر
4. حداقل IELTS 6 (در هر مهارت) داشته باشد

نکته قابل ذکر برای متقاضیانی که در این سطح زبان نیستند و زمان کمی نیز دارند موسسه  دوره های ویژه و فشرده ای در نظر گرفته تا در کمترین زمان ممکن به هدف آیلتس خود برسند.

متقاضیان در صورت داشتن شرایط ذکر شده می توانند جهت مشاوره با وکیل مهاجرت به کانادا با دفتر موسسه در تهران از طریق شماره تلفن 26409630-021  ارتباط برقرار نمایند.

منبع:فرصت ویژه مهاجرت به کانادا با مدرک دیپلم فنی