استان ساسکاچوان تنها استان بدون مرز طبیعی کاناداست که با اقتصاد قوی و رو به رشد خود، برای پیشرفت تازه واردان فرصت های فراوانی را فراهم ساخته است. از ویژگیهای بارز این استان میتوان به کیفیت بالا و رایگان خدمات درمانی عمومی و هزینه های پایین زندگی حتی در شهرهای بزرگ است. مرکز این استان شهر رجاینا و پرجمعیت ترین شهر این استان ساسکتون میباشد.

اقتصاد این استان بر پایه ی فعالیت های کارآفرینان خلاق ساخته شده است که بستر مناسبی را جهت ایجاد و رشد ایده های کسب و کار شما در زمینه های مختلف از جمله کشاورزی، فعالیت های هنری ، معاملات خرده فروشی، خدمات مهمان داری و غیره را مهیا می سازد.

یکی از برنامه های جذب مهاجر و دریافت اقامت  توسط استان های کانادا، سرمایه گذاری و کارآفرینی است که ساسکاچوان نیز از این قاعده مستثنا نیست و یکی از سریعترین و مطمئن ترین انواع مهاجرت می باشد که جهت توسعه و تولید اشتغال در کانادا با جذب سرمایه، افراد با تجربۀ تجاری و توان مدیریتی به وجود آمده است و به متقاضیان و خانواده های آنان این فرصت را می دهد تا از طریق ایجاد کسب و کار و یا خرید کسب و کار موجود در استان ساسکاچوان اقامت دائم کانادا را دریافت نمایند.

برای گزینش از طریق برنامه کارآفرینی ساسکاچوان متقاضی باید 3 شرط اولیه زیر را دارا باشد:

. داشتن ۵۰۰ هزار دلار سرمایه که از راه قانونی به دست آمده باشد
. داشتن حداقل 3 سال سابقه درزمینه کارآفرینی و مدیریت کسب و کار
. سرمایه گذاری حداقل به میزان ۳۰۰ هزار دلار در شهر رجینا و یا ۲۰۰ هزار دلار در شهرهای اطراف

برای ارزیابی شرایط خود و یا کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره های 88752376 – 021 , 26409630 – 021 با دفتر تهران تماس حاصل بفرمایید.



منبع : بازگشایی برنامه کارآفرینی استان ساسکاچوان