آلمان جز سه کشور برتر جهان در زمینه علوم مهندسی و صنعتی می‌باشد و بازار کار این کشور، از دیر باز یکی از بزرگ ترین و جذاب ترین بازارها برای متخصصان دیگر کشورها بوده است.
اما در سالهای اخیر، این بازار کار محبوب، دچار یک چالش شده است و آن هم کمبود نیروی متخصص می‌باشد. به دلیل رشد منفی جمعیت در آلمان، صنعت این کشور دچار تبعات کمبود نیروی متخصص شده است و بر همین اساس، سیاست مداران آلمانی در سال های اخیر دست به کار شده اند و با تصویب و اجرای قوانین تشویق کننده، سعی داشته اند با جذب مهندسین سایر کشورها به سمت صنعت و بازار قدرتمند کشور، جایگاه اقتصادی و صنعتی این غول اقتصادی اروپا را بتوانند همچنان حفظ کنند.





متقاضیان گرامی توجه داشته باشید که:
مهاجرت کاری به آلمان و کار در آلمان نیازمند داشتن تجربه و آگاهی کافی در مورد چالش ها و قوانین موجود این پروسه می‌باشد. بر همین اساس، موسسه اندیشه پویان با مطالعه و بررسی قوانین مهاجرت کاری آلمان، برقراری ارتباط با سازمان های اداری مربوطه در این کشور و همچنین کسب مجوزهای لازم از وزارت کار جمهوری اسلامی ایران، در صدد این برآمد تا بتواند پلی میان متخصصان و مهندسین توانمند ایرانی و بازار کار آلمان برقرار کند

اندیشه پویان با استفاده از نمایندگان خود مستقر در آلمان، آماده خدمت رسانی به متقاضیان کار در آلمان می‌باشد.

برای بررسی شرایط خود توسط وکیل مهاجرت می توانید فرم های ارزیابی سایت ما را تکمیل نمایید.